Sunday 22 January 2012

kau buat aq jatuh cinta

                                  

Buat pertama kali kita bersua... .
Hati ini berdebar debar... ... .
Keyakinan aku tak pasti... .
Ku langkah kaki ini menanti mu... ..
Buat pertama kali kita bersua... ..
Kau ku usik dgn panggilan manja... .
Kau tersenyum sambilmenjeling mesra
Ku jatuh hati pada senyuman mu... .
Kau buat aku jatuh cinta
Pada pertemuan pertama
Pada senyuman mu
Pada jelingan matamu... ... ..
Dalam diam aku merindui mu... ..
Kini bertahun sudah... .
Janji terus diukir... .
Janji terus dipadu... .
Kau dan aku terus setia... ...
Kini kau bisa buat aku jatuh cinta lagi
Pada satu kesetian yang abadi... .
                                  Puisi cinta untuk sidia... ..dari diary cinta yang ku simpan kekal dihati... 

No comments:

Post a Comment