Monday 12 March 2012

cheq tengah*Blushing

selamat hari jadi kekawan!!~sambil mulut muncung kunyah kek
mereka buat aku blushing
sebab aku tak biasa dikasihi dan disayangi
ngookk~ngeekk*~
terima kasih sebab engat tarikh beranak aku walaupun aku tahu mark zugerberg yang lebih tahu~menahu
minta maaf sebab aku selalu wish besday hangpa hujung~hujung jam...
tak pun, aku wish bila hari lahir hangpa dah basiiii]~
maafkan aku. sub~*sobbb..
aku tak ada daya ingatan yang kuat dan aku segan nak wish besday.
aku malu :3
pada saat aku bertukar menjadi 16 tahun, terima kasih sebab hangpa sudi be with me:)
aku cakap english sebab aku blushing nak sebut berada bersamaku.
aku bukan kawan yang baik apatah lagi musuh yang kejam.
tapi hangpa still sudi wish slamat hari jadi aku.
terima kasih Allah sebab beri aku peluang untuk menikmati keindahan dunia di saat umur aku mencecah 16 tahun....
aku berjanji dan beria~ria akan simpan semua tarikh lahir kwan2 dlm remainder.hihihihihihi..
ok ..jgn lak korang merajuk... :P

No comments:

Post a Comment