Monday 12 March 2012

Wajah ceria sepupu aku

sepupu aku ni sorang suka dok termenung
walaupon hari tu..hari pertunangan dia..
kak Nurul Happy lah sikit..haha takde guna da aku suruh dia happy sebab nye tu gambaq ja..kehkehkeh..

kak nurul and siti nor hidayah my cousin hahaha,diorang neh bole masuk filem bollywood lah terbaaeeekk ...
Abi bapa sadara aku' tersenyum tu bila tengok ank sadara dia brtunang ..ok lah tu senyum  senyum pon tapi handsome lagi ..hampeh tol aku.. :p
Adik wani and kakak dia~fuullamak.. cute betol.. tapi bila balik umah aku ,aku leku gak kepale dia..(jahat tak aku)kehkehkeh..
^(o__0)^cousin aku nii cam x pernah peluk pokok kelapa..humm..ok lah asalkan cute..
yang ni lagi parah ..jiwang ..jiwang..humm sah sah cam bollywood betol... aiii mak oii

No comments:

Post a Comment