Wednesday 14 December 2011

Kesulitan Hati...

Hati, banyak mengisah suatu yang tersembunyi ...
Hati juga,sangat sulit untuk meluahkan sesuatu itu dan hati memang susah untuk menjelaskan ape yg tersirat ....
saya pernah mengalami seperti yang di atas ini..hidup dgn kesedihan semua ini tidak dapat lari lagi.. ..Hati..HAti.....ohh.... kesunyian juga bagaikan hidup dlm ksedihan bila hati berkata andainye aku keseorangan,andainye diri ini tidak dilayan,andainye tiada siapapon mahu berkawan...hati ini sungguh tak bisa menerima ape yg terjadi...biarpon hidup keseorangan tetapi, saya pandai menjaga HATi ..org lain...dan tidak pernah sesekali pon melukai sesiape..
saya rase baik kita jgn tengok pada wajah seseorg...tetapi tengoklah pada Hati org itu..(.HATI...ko jgn sedih ...aku tetap disamping mu)....kenapa saya sentiasa disalahkan..padahal..saya tak buat salah ape2 pon...dan kenapa org itu tdak menghargai  ape yg saya lakukan...untknye...jika Hati ini mati.... maka,hilanglah segala-galanye...RENUNGAN untuk ku ...untuk mu juga..(hati....)

No comments:

Post a Comment